Monday, October 24, 2011

Saat yang perlu dirakam...

Gambar di bawah saya ambil dengan rakan yang ketika itu telah punya kamera yang mahal barang kali. Tahun 2001.



Kualitinya sangat sharp bagi saya...



Waktu ini, anak saya tidak pandai duduk lagi. Kalau anda mahu tahu, dia terus jatuh tergolek selepas saya dilepaskan seketika... hahaha...  kalau saya mengguna kamera samsung atau sony... atau D5100 saya sekarang, tentu gambar yang terpapar adalah gambar anak saya jatuh tergolek !  Saya belum tahu bagaimana nak ambil gambar klik terus snap menggunakan D5100 ini lagi. 







Anaknya pakai baju putih.



Dengan dia saya order kamera digital compact saya yang pertama. Fujifilm... buatan Jepun dan bahasa pada kamera juga bahasa Jepun, menyebabkan saya perlu mengambil tahu perkataan di situ. Tetapi, sehingga sekarang saya tidak tahu menulis word Jepun apalagi berbahasa Jepun... hahaha...
Posted by Picasa

No comments:

Post a Comment